måndag 9 november 2009

Randig velourtunika


Min dotter är inne i en period när hon inte är så mycket för färglada kläder tyvärr. Hoppas den perioden blir kort. Jag har länge "vägrat" henne svart, men nu har jag fallit till föga. Svart och grått i en velourtunika/klänning blev det. Och det blev faktiskt ganska snyggt, även om jag fortfarande tycker att det är roligare med färggladare barn.
Det randiga tyget minns jag inte var jag köpt. Kan ha varit från mjuka tyger. Mudden kommer som vanligt från Jofotex.

4 kommentarer:

Ett Tu Tre sa...

Snyggt tycker jag - hon kan ju ha färgade tajts till så ser det inte så mörkt ut om man inte vill det.

Vindling sa...

Tycker den är jättefin. Och min tanke var också färgglada tights till. :)

Benglan sa...

Fin!
Sydde en tröja till mig själv. Använder den, men vet inte om den platsar i bloggen... :)

Ellilo sa...

Klart den gör, lägg ut den! Jag vill se :)