söndag 25 november 2007

Loppisfynd


Har varit på loppis och fyndat tyg. Hittade bl a ett oanvänt? påslakan från Finlayson för 25:-. Vet inte riktigt vad jag ska använda tyget till. Vet inte ens om jag gillar duvor egentligen, men jag kunde inte låta bli att köpa det. Är man samlare så är man... Konstigt att jag hittade något överhuvudtaget eftersom barnen var med. Fast just nu tror jag att mina barn är ganska påverkade av mig. Båda ber om att få gå i tygaffärer... Är det något fel på dem ;-)

7 kommentarer:

Kaja sa...

Konstiga barn du har!! Själv får jag muta barnen för att de ska följa med och handla. Men, å andra sidan så lägger de alltsomoftast in nya beställningar på saker, så då brukar det gå med utpressning: ingen ny drakmössa om du inte följer med och pekar på vilket tyg du vill ha... Typ!

Jes sa...

Har en liten bit av ett likadant tyg fast med blå bakgrund.

Gekko sa...

Kul med barn som vil följa med! Det funkar inte så bra med dottern, fast hon är ju rätt så liten... Undrar hur det blir när de blir två!
Du syr ju så mycket så jag hinner inte kommentera allt men det var väldigt många nya snygga alster i din blogg:-)

Ellilo sa...

Tack, Gekko. Ja, ibland syr jag jättemycket. Nu är jag inne i en sån period. Fast framöver ska jag ägna en del tid åt en annan hobby (vid sidan av jobbet), så då kommer det inte bli så mycket tid till att sy på ett tag och blir lite glesare mellan inläggen så du hinner kommentera =)

Rosa sa...

Kul att du hittade till mig! Och ännu roligare att jag hittade till dig. Du gör så fina saker.

Ett tips:

http://majtjho.blogspot.com/

Hon gör också toppengrejer.

Strömming sa...

Hej
Jag sökte efter detta tyg på nätet och hittade till din blogg. HAr du tyget kvar, vet du vad du vill göra med det? Vill du sälja det?
Maila mig i så fall via min blogg!
:D

Anonym sa...

fear of god
chrome hearts
off white clothing
air jordan
palm angels
nike off white
kyrie 7
supreme
supreme clothing
goyard tote bag