söndag 26 oktober 2008

Damugglor


Den här gillar jag. En uggletröja till mig själv. Bruna ugglor (första omgången, så de är rätt mörka). Muddväv (1x1 ribb) i hals och ärmslut. Modellen är densamma som till polotunikan i ett tidigare inlägg. Det enda jag är missnöjd med är att CoverPron vägrar att göra snygga sömmar i uggletyget. Till den här tröjan gav jag helt enkelt upp och fållade med vanlig raksöm, vilket jag inte heller blev helt nöjd med. Hade samma problem med CP:n när jag sydde pyamasarna och nattlinnena i det blå uggletyget. Tyget kommer från Jofotex, likaså muddväven.

3 kommentarer:

Jes sa...

Tröjan blev supersnygg!! Jag har funderat på att sy en tröja till mig i uggletyget men undrat om det blir för mycket på en vuxen tröja, men det blev det ju inte, nu får jag ta och sy en till mig jag oxå :)

Bustråden sa...

Jag håller med det blev ju jättebra även till vuxen, kul tyg med dalahästarna

Anonym sa...

fear of god
chrome hearts
off white clothing
air jordan
palm angels
nike off white
kyrie 7
supreme
supreme clothing
goyard tote bag